torstai 20. helmikuuta 2014

Väliaikatierootus


Nimittään, mun olis niin lujaa teheny mieli toimittaa teille kaikenmoosta, mutt ku.... Ristus mihinkä tämä aika menöö?!! Kaikki on yhtä meinoota. Ireoota pukkaa sisustuksehen ja tälläämisehen, mutta ku tuo sisustus vaatii myös järiestelyä ja tavarooren uurellensa asettelua. Sitä minoon teheny lähinnä ajatuksen tasolla. Perse on ollu niin painava, etten oo sitä juuri pystyny soffannurkasta nostamahan ( tai pikemminki en enää sitte oo nostanu ku oon jo työni teheny ) Sehän siinon notta sitte ku VIIMEENKI olis aikaa niihin omihin kotkotuksihin, niin havaattoo, notta onki vain rajallinen ihiminen. Vaikia asia myöntää eteläpohojalaaselle naisihimiselle. Näin ny kumminki on. Joinki siihen soffannurkkahan on ollu niin heleppo jäärä orottamahan saunan lämpiämistä....Mutta tosiasia on, että PAKKO mun on jatkaa sitä sisustusprojektia ja kaikkia sen mukana tulevia lievetilimiöötä. Nimittään The Seepralamppu tuli tällä viikolla ja KYLLÄ!!!! se oli JUSTIHIN niin ihana ku mä kuvittelinki sen olevan. Kaikki komia on ihanaa ja naisellista ja tänään päästihin flikan kans arjen yläpuolelle näiren Tuhkimokenkien ansiosta. Oranssi on flikan ja läpinäkyvä mun. Tänä aamuna ajatelin, notta isännänki pitääs vissihin siirrtyä tällääsihin kenkihin....nimittään kompuroottin aamulla sen kanoottiihin meirän eteesees. Joo...arvasitta oikeen, mä saratin laulamalla ja hartahasti. Tällääsihin kompastues ei varmahan vituttaasi aiva niin palio. No tämä riipus inspiroottoo mua ny arjen yläpuolelle. Ja sitä arjen yläpuolella oloa mä tartten, sillä mullon Prisman kierros eres viä tänään. Niin kello on puoli neliä, enää puoli tuntia niin pääsen nauttimahan neliän ruuhkasta. Ristus mikä logiikka onkaa vaaliatukkaasella naisella. Mutta ku täs on ollu niin levollista olla kiinanpalatsikoiran kans konehella, työpäivän päätteeksi ja alakavan pirennetyn viikonlopun kunniaksi. Ny sitte turpa ruttuuseksi ja Prismahan. Tai tarkemmin ajatellen....ei musta ruttuturpaa saa tekemälläkää. Kyllä minoon pääsääntöösesti keskimäärästä huumorintajuusempi yksilö. Ei sitä muuten Tarkan rouvana voisi ollakkaa. Enkä ny tarkoota kaikkia Tarkan eresottamuksia sisustuksen saraalla, lähinnä ny viittaan myös sen iloosehen luonteehin, ei se ruttuturpaasen kans kestääsi. Ja pikku hymynpilikahrus on aina mukaveet ku katkerat juonteet kasvoolla. Mutta ny....mä käyn lisäämäs paljun pesähän puita ja sitte toresta sinne Prismahan...pakko vähä käyrä Arabian osastollaki. Mä koitan jos huomenaamulla kerkiääsin teille pirempähän toimittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti